Ik doe...

Van de A van archivering tot de Z van een zorgvuldige planning opzetten. Bij mij vindt u het allemaal!
Ik heb aan een half woord genoeg en met mijn proactieve houding zijn zaken snel voor elkaar.

Met een gerust hart kunt u onderstaande klussen aan mij overlaten:

Projectondersteuning en officemanagement:

  • Co√∂rdineren en ondersteunen in het algemeen;
  • Opzetten en bijhouden van de planning;
  • Opzetten van een secretariaat;
  • Opzetten van een secretaressehandboek;
  • Databasebeheer, uitwerken van documenten, maken van Powerpointpresentaties;
  • Trafficmanagement;
  • Ondersteunen van personeelszaken;
  • Ondersteunen van inkoop- en verkoopafdeling;
  • Ondersteunen ISO-certificeringtrajecten;
  • Factureren en (voorbereiden van de) boekhouding;
  • Voeren van de projectadministratie;
  • Archiveren.

Dat ik daarbij rekening hou met wat er speelt binnen uw organisatie en mijn afspraken altijd nakom, spreekt toch vanzelf?
Bij verschillende opdrachtgevers heb ik ervaring 
opgedaan met bovenstaande aspecten van projectondersteuning en officemanagement.